23 Temmuz 2009 Perşembe

Arıcı Hakan 'ı Çıldır 'da Ziyaret


Değerli Arıcı Dostlarım.

Blogtan tanıştığım değerli kardeşim Hopalı Arıcı Hakan 'ın gezginci olarak bulunduğu memleketim olan Ardahan Çıldır ilçesine izinli olarak gittiğim Temmuz ayı içinde ziyaret imkanı buldum. Artivin Hopa'dan kestane balı aldıktan sonra gezginci olarak geldiği burada bir dost gibi karşılandım. 100 'ün üzerinde kovanı vardı. gerçekten gerek arılığı gerekse arılarını iyi gördüm. gerçi bölgeye aşırı şekilde yağan yağmur ne kadar etkiler bilmiyorum ama Kendisine bu emeğinin karşılığını fazlası ile almasını temenni ediyorum. Allah yar ve yardımcısı olsun.

2 yorum:

  1. Her ikinizede başarılar ve dostluğunuzun devamını dilerim.Emeklerinizin karşılığını fazlasıyla almanız temennilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir paylaşım olmuş google reklam ajansı olarak başarılar dileriz.

    YanıtlaSil